maandag 31 oktober 2011

30 days-challenge: #1

Je hebt het misschien al op verschillende blogs zien verschijnen: de '30 days- challenge. Ook ik ga deze challange aan! Vandaag dag #1: Stel jezelf voor.

Onder het kopje 'Over the little thing' kun je al wat over mij lezen. Ook in mijn eerste blog lees je meer over mij. Toch nog een uitgebreider verslag over mij:


Ik: lach, leef, studeer, heb lief, geloof, schrijf, werk, denk, facebook, organiseer, ontwerp, luister, kijk, shop, lees, volg, stel uit, loop hard, drink koffie, koop, geef, twitter, blog, reis, onthoud, plan, pieker, zeg wat ik denk. 

Ik ben: enthousiast, perfectionistisch,  vrolijk, pessimistisch, chaotisch, gestructureerd, zorgzaam, ongeconcentreerd, meelevend, creatief, nieuwsgierig, lui, leergierig, dankbaar, kritisch, een flapuit, een doorzetter, een leider, direct, christen, (te)lief. 

Ik hou van: mijn trouwe volgers, communicatie, social media, gossip girl, avondjes op de bank, friends, lezen, vrienden, familie, oppassen, goede gesprekken, 'de kleine dingen', muziek, reizen, leuke tassen, girls night only, to-do lists, bioscoopje pakken, gezelligheid, films, liefde, lachende kinderen, mooie schoenen, planningen, veel te doen hebben.

Ik hekel: sloomheid, saaiheid, leegheid, domheid, onrechtvaardigheid, goddeloosheid, chaos, onbegrip, een slechte film, ongeduld, vloeken, chagrijnige verkoopsters, boze mensen.

Ik heb: een dure smaak, een fijn leven, een groene kast, familie, roze muur, vrienden, een wit bed, eten, geld, volle kledingkast, (te)veel schoenen, een nicht in Ethiopië, een elementair boekhoud diploma, een samsung wave telefoon, twee mooie kamers, hp laptop, 's avonds teveel energie.

Ik wil: reizen, mijn eigen zin, trouwen, rijbewijs, ooit kinderen, mooie toekomst, een triwa horloge, studie afronden, niet saai zijn, aardig gevonden worden, geld verdienen met deze blog, succesvol zijn, iets toevoegen aan de maatschappij, een mini cooper, tijdje in buitenland wonen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten