maandag 17 oktober 2011

Top 5: Leukste huwelijksaanzoeken

Stiekem droomt elk meisje erover: het ideale huwelijksaanzoek. Misschien heel binnenkort of ergens ver weg in de toekomst. Het blijft altijd leuk om te kijken hoe anderen mannen dit aangepakt hebben. Lees snel verder voor een top 5 leukste huwelijksaanzoeken. 

1. Een man heeft een flashmob georganiseerd in Disney world. Uit het niets gaan een paar mensen dansen op Marry you van Bruno Mars. Als de man tussen al deze dansende mensen springt, krijgt zijn vriendin de schrik van haar leven. 



2. Kennen jullie het oldskool programma Love Letters nog? Als klein meisje keek ik altijd uit naar de vrijdagavond ook al moest ik na de huwelijksaanzoeken gelijk naar bed. Soms, als ik geluk had, mocht ik heel de aflevering kijken. 



3. Dit aanzoek is ook echt wel geniaal. Denk je eens een leuk avondje naar de bioscoop te gaan met vrienden...

4. Een man moet toch altijd een beetje zichzelf blijven hè. Dit is een aanzoek van een nerd. 

5. Tja, dit is ook creatief. 


Nummer 1 blijft toch wel mijn favoriet. Welk aanzoek vind jij het leukst?

Liefsx,
Caroline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten