woensdag 5 oktober 2011

Welkom!

Welkom op mijn blog! Het zit al een tijdje in mijn hoofd om een website te openen en daarop dingen te posten die ik interessant vind. Iets meer dan alleen fashion en wat minder dan Wikipedia. Ik heb hierbij besloten om maar eerst wat kleiner te beginnen. Een nieuwe blog is geboren!

Schrijven heeft altijd een rol in mijn leven gespeeld. Zo vond ik het als kind enorm leuk om verhaaltjes te schrijven. Op de middelbare school heb ik er eigenlijk niks meer meegedaan. Totdat ik op de opleiding communicatie terecht kwam. Het eerste wat we daar deden was tekstschrijven. Echt leuk was het niet. ‘Schrijven is niet mijn ding’, althans dat dacht ik. Totdat ik voor 7 weken naar Engeland vertrok en een blog bijhield. Ik kwam erachter dat schrijven heel leuk is!

Ik heb natuurlijk allerlei wilde plannen voor deze blog. Er zullen verschillende onderwerpen de revu passeren. Onderwerpen als: communicatie, psychologie en geloof. Er zullen ook gewoon wat ‘makkelijk leesbare’ artikeltjes verschijnen over onder andere films, muziek en lifestyle!

I hope you’ll enjoy it!

Have fun,
Caroline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten