donderdag 1 december 2011

30 days-challenge: #3

Je hebt het misschien al op verschillende blogs zien verschijnen: de '30 days- challenge. Ook ik ga deze challange aan! Vandaag dag #3: Je Wishlist

Wensen hebben we allemaal. Eigenlijk denk ik daar nooit heel erg over na. Je hebt wel eens: Oee, dat wil ik hebben! Maar, dat verdwijnt na een tijdje weer. Of je koopt het. Ik heb deze wishlist verder getrokken dan een materiële opsomming van wensen. 


1. See the world! Mijn grootste wens is om heel veel plekjes van de wereld te zien. Ook zou ik het niet erg vinden om voor een paar jaar ergens anders op de wereld te wonen. Binnenkort ga ik samen met een vriendin Parijs onveilig maken, oelala! 
2. Als ik mijn rijbewijs eens gehaald heb, ga ik kei hard sparen voor een mini cooper (of hard op zoek naar een rijke man!) 
3. Triwa horloge. I just love them!
4. Finding my way. Op het moment denk ik heel veel na over de toekomst. Wat wil ik, welke richting wil ik op met mijn studie en wat voor baan zou ik willen? Ik hoop op een dag antwoord te krijgen op deze vragen. 
5. Mijn eigen bedrijfje. Freelance werken voor bedrijven, een succesvolle blog/website, een webshop of een evenementenbureau. Als ik daaraan denk krijg ik kriebels in mijn buik! 
6. Een spiegelreflexcamera. Dit staat wel erg hoog op mijn wensenlijstje. 
7. Zilveren lange ketting. 
8. Serve the lord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten