vrijdag 9 december 2011

Home Inspiration #4

Of je nu midden in een verbouwing zit, je kamer wilt ophippen of gewoon inspiratie wilt opdoen: foto's kijken is altijd leuk! Hierdoor kom je op goede ideeën, je zwijmelt even helemaal weg of je wordt op welke manier dan ook geïnspireerd. Elke week plaatjes van een andere kamer in huis. De week de laatste home inspiration: The office! Ooit, in een nabije toekomst heb ik een kantoor aan huis. Of dit nou een huis-tuin en keuken kantoor is of een goedlopend bedrijf laten we even in het midden. In mijn hoofd heb ik dit kantoor al wel ingericht: Het wordt een kantoor met een heel groot bureau in het midden. Met twee van die stoeltjes ervoor en een lekker zittende stoel voor mij dan. Op dit bureau staat een enorme witte apple scherm te pronken. Op de muur zit een prachtig pastel kleurtje en er staat een enorme kast in waar ik al mijn zooi kwijt in kan (wel één met deuren). Voor nu blijft het even bij dromen en natuurlijk inspiratie op doen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten