maandag 2 januari 2012

Denk, wens en doe!


Halllloo leuke iedereen! Goede jaarwisseling gehad? Flinke nieuwe energie voor een heel nieuw jaar dat voor ons ligt? Ik wel! Dit wordt een jaar met heel veel nieuwe dingen voor mij. Ik heb niks met goede voornemens, maar ik heb wel wensen en plannen(ik weet het, dat is hetzelfde-stt!).

Dit jaar wordt het jaar dat ik:
  • Blijf bloggen. Mijn eerste blog was 5 oktober. Ik heb sinds die tijd 75 blogs geschreven. Dit is de 76e. Het is zo leuk! Ik krijg er super veel inspiratie van en ik geniet van elke blog.
  • Mijn Propedeuse ga halen (nog 0,5 punt- aahg, ik moét mijn tentamen halen!).
  • Een bedrijf ga opzetten met 4 anderen als opdracht voor school. Helemaal niet erg- I'm so excited!
  • Voor de derde keer tante ga worden! Mijn schoonzusje verwacht in juni haar tweede kindje. Dit keer wordt het gegarandeerd een meisje. Ik weet het zeker!
  • Meer ga schrijven. Is het niet op mijn blog, dan wel ergens anders. Ooit schrijf ik een boek. Zou leuk zijn hè! Kun jij mooi zeggen dat je mij nog gekend hebt in mijn beginjaren.
  • Een stage ga zoeken, ga vinden en uiteindelijk stage ga lopen. Lijkt me echt heel leuk!
  • Minder naar anderen ga luisteren en meer naar mezelf.
  • Meer ga DIY’en! Ik houd er echt van om creatief bezig te zijn. Samen met zusterlief hebben we elke maand een ‘knutsel-date’. Gaan we sowieso volhouden en daarover bloggen!
  • Ga reizen. Dit jaar ga ik met een vriendin naar Parijs en ook Londen staat weer op de planning. Met school. Dat dan weer wel. Voor de zomer heb ik nog niet echt plannen, maar wel dromen. En geen geld. Gelukkig is mijn eerste buitenlandse trip gepland in februari. Naar Mechelen. Wat een feest. Met mijn studiegenoten mogen we drie hele dagen genieten van de Belgische educatie en cultuur. Fijn hè!
  • Nog meer stil blijf staan bij de mooie, kleine dingen in het leven. Ik hoop dat ik jullie ook aansteek om te genieten van deze little things. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jij elke dag van geniet?!
  • Lief heb, inspiratie krijgt, foto's maak, doe wat ik leuk vind, lees, kijk en luister. 
  • Van elke dag ga genieten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten