zaterdag 14 januari 2012

Fashion | De tien leukste blazers

Terwijl de winkels proberen af te komen van al de laatste items van de wintercollectie, kijken wij uit naar het voorjaar. Er hangt ook al heel wat moois voor het nieuwe seizoen! Ik word altijd helemaal blij van de voorjaarscollectie. Nieuwe, frisse kleurtjes. Zo mooi na al die saaie kleuren van de winter. De komende weken ga ik op zoek naar De tien mooiste, leukste en fijnste fashion items. Vandaag: De tien leukste blazers!


Blazers zijn zo fijn! Nu kunnen we ze nog aan als kledingstuk onder onze dikke winterjassen. Maar als het weer lekker buiten-zonder-zomerjas-weer wordt, kunnen we ze aan als jasje. Je zal dan maar op de fiets zitten met een van de onderstaande jasjes. Wooh, dan ben je leuk!












Er is tussen mij en nummer 3 enige liefde ontstaan. Nouja, eigenlijk meer tussen de kleur en mij. Het is zo'n mooie, frisse kleur! Maar ook het felle roze is mooi, en dat rood en ja dat roze is ook wel leuk. Zucht, ik vind gewoon alles zo mooi! Welke blazer is jouw favoriet?

1. Rode blazer- H&M
2. Beige blazer- LIU JO- via Zalando
3. Groene blazer- H&M
4. Grijze blazer- Dept via Zalando
5. Roze blazer- Mint&berry via Zalando
6. Rode blazer- Vero moda via Zalando 
7. Knal roze blazer- Only via Zalando
8. Paarse blazer- Pink Loop via Zalando
9. Donkerblauwe korte blazer- Dept via Zalando
10. Beige motorjack- Mango 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten