zondag 5 februari 2012

Fashion | De tien zwoelste jurkjes

Terwijl de winkels proberen af te komen van al de laatste items van de wintercollectie, kijken wij uit naar het voorjaar. Er hangt ook al heel wat moois voor het nieuwe seizoen! Ik word altijd helemaal blij van de voorjaarscollectie. Nieuwe, frisse kleurtjes. Zo mooi na al die saaie kleuren van de winter. De komende weken ga ik op zoek naar De tien mooiste, leukste en fijnste fashion items. Vandaag: De tien zwoelste jurkjes! 


Oké, met deze sneeuw moeten we misschien niet aan denken aan zomerjurkjes. En ergens vind ik het toch heel leuk om de nieuwste jurken te ontdekken. En die sneeuw. Die gaat wel weer weg. En de zon. Die komt vanzelf. En dan. Kunnen wij jurkjes aan!
1. Ik heb het al vaak gezegd, maar ik HOU van deze kleur groen. Dus ook dit mooie jurkje van St. Martins via Zalando
2. How cute! Dorothy Perkins
3. Een hip bloemetjes jurkje- Dorothy Perkins 
4. Yellow!- Miss Selfridge
5. Vrolijkheid alom!- Welikefashion
6. Wat een mooie kleur!- Villa via Zalando
7. Dit is zo geen dagelijks jurkje en ik wil een baan waar ik zulke kleding gewoon aan kan(en waarmee ik geld verdien om zo'n jurkje 'even' te kopen)! Welikefashion 
8. Streepjes blijven leuk- Welikefashion
9. Gewoon. Leuk.-  Miss Selfridge 
10. I like!- Welikefashion

1 opmerking: