woensdag 8 februari 2012

Let's do something new #1


Vandaag heb ik mijn sleutel in ontvangst mogen nemen van mijn studentenkamertje in Ede. Ik vind het allemaal heel leuk, maar ook heel spannend. Toch wel weer een nieuwe fase. Op het moment woon ik in een dorpje verderop in een gastgezin. Hier heb ik met heel veel plezier gewoond, maar het wordt tijd voor iets nieuws! Ik zou Caroline niet zijn als ik weer een heel plan heb om deze kamer tot een paleisjes te maken. Dus dit weekend ga ik helemaal los met kwast en verf! En weetje wat helemaal fijn is? Jullie gaan alles volgen! Met vandaag het plan. De kleuren en mijn wensen. 

Toen ik dit plaatje tegen kwam, wist ik eigenlijk al gelijk dat mijn kamer er zo uit moest zien. Althans. Zo, maar dan anders.

Mijn thuis-thuis kamer is bruin met wit, dus die bruine muur laat ik lekker achterwege. Die witte vloer heb ik daar ook al, dus dat wordt hem ook niet. In een verdere speurtocht kwam ik uit bij deze kleurinspiratie: 
Bij het zien van dit plaatje was ik verkocht! Maar, om een heel lang verhaal kort te houden. Ik verf één muur roodroze/frambozenrood en de rest wit. Mijn vloer heb ik gescoord bij de Ikea. De goedkoopste die ze hadden. Dat dan weer wel. Want ja, ik blijf een student. Mijn accessoires worden blauw. Want check deze toffe lamp en deze nog mooiere van Wonen met lef! Ik zie ze al helemaal hangen boven mijn eettafel. Niet dat ik die op het moment kan betalen. Het wordt dus een suffe lamp op marktplaats kopen en die blauw spuiten. Wat stiekem natuurlijk nóg leuker is! 

Vrijdag ga ik schilderen (je kunt altijd komen helpen!) en zaterdag leggen mijn zwager en broer de vloer. Ik zet wel foto's op facebook en/of twitter!

I'll keep you posted! 

1 opmerking: