dinsdag 13 maart 2012

And the winner is..

Pinned Image
Uit de poll op facebook is er een winnaar uit gekomen. Nee, ik heb het nog niet over degene die ervandoor gaat met de bol.com bon. Ik heb het over de beste Little thing. De winnaar is: Een momentje van puur geluk! 

Het was leuk om even stil te staan bij de eerste 50 little things van mijn blog. Nu kunnen we weer heel vrolijk verder met de toekomst! Want ik ga heel vrolijk verder met het vieren van de kleine dingen!



Oké, nu het moment waar jullie al weken op zitten te wachten! De winnaar van de Bol.com bon! En de winnaar is *tromgeroffel* Linda Lok, ze heeft gestemd op: Een onverwachts cadeautje. De uitslag is bepaald door een onafhankelijk persoon.

Wat is het leuk om cadeautjes weg te geven! Oké, ik geef toe deze winactie was een beetje onduidelijk. Dus winactie nummer twee wordt nóg leuker! Stay tuned!

Bedankt voor het meedoen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten