zondag 21 oktober 2012

Monday Glory

Sweet Love, Sweet Pink....

Hallo Lieve lezers! De laatste week heb ik weer lekker veel geblogt, fijn! Tegenwoordig ben ik extreem druk, maar ik probeer tijd vrij te maken voor The little things. Daar word ik namelijk zo blij van! 

Afgelopen week had wel weer een enorm hoogtepunt: Het interview met Sharon Vos. Share your talent vind ik eigenlijk de leukste rubriek die ik heb. Je krijgt zoveel inspiratie van al die lieve, leuke talentjes! Nu ben ik weer op zoek naar iemand die geïnterviewd wil worden. Let me know!

Sinds kort is 'Daily' als rubriek bij mijn blog gekomen. Deze korte dagelijkse (ik doe er tegenwoordig 3 per week) blogs zijn als aanvulling op mijn andere artikelen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! 

Volgende maand ga ik naar Parijs! Ik schreef er al een blog over. Bedankt voor alle leuke tips! Ik ga ze verzamelen en samen met mijn reisvriendinnetje een waslijst maken met alles wat we willen zien.

Liefs, Caroline!

PS Aan de nieuwe volgers: Welkom, Enjoy! 

1 opmerking:

  1. Geeft energie he, lekker met je blog bezig zijn! Heb ik ook =) Mooi plaatje overigens!
    Het is zeker een leuke rubriek die je hebt bedacht, ik ben wel in voor een interview! Laat me maar weten als het past bij wat jij voor ogen hebt en hoe het precies in z'n werk gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen