woensdag 28 november 2012

Home inspiration | Color your life!

Het blijft gewoon een ding dat ik super leuk vind: Interieur. Heerlijk om webshops af te speuren naar mooie dingen of op mijn stage de winkel door te lopen. Elk aanpassing die ik aanbreng op mijn kamer maakt mij altijd helemaal blij! Interieur blogs maak ik altijd met veel plezier, dus tijd voor een nieuwe vierluik serie. Met dit keer Kleurinspiratie: Color your life! 

Voor deze kleurinspiratie heb ik een kleurstaal gekozen van Flexa. De kleuren komen uit de Creations Collection en ik vind het prachtig! Deze kleuren zijn geïnspireerd op de natuur. Als je deze tinten gebruikt, past het goed om veel natuurlijke materialen te gebruiken. Dit zijn bijvoorbeeld producten van vilt, hout en wol. Met natuur kleuren kom je natuurlijk al een heel eind. 

De lamp is een echte eyecatcher die prachtig is boven een grote eettafel. De mandjes zijn niet alleen handig, maar ook heel mooi! Hout komt terug in het krukje, het muurornament van vtwonen en de designstoel. Ik vind eigenlijk dat eetkamerstoelen een mooi design moeten hebben. Eh ja, daar heb je geld voor nodig, voor deze leg je zo'n 1000 euro weg. De bank is van een zachte stof wat heel goed bij de kleuren past en de warme plaid van Ikea maakt de zitbank net wat gezelliger. Stijl je kamer af met de prachtige groene vazen van HKliving of de papieren vazen via Twee21

Geen opmerkingen:

Een reactie posten