dinsdag 7 mei 2013

Eco Foodies

Sinds kort ben ik helemaal van het gezonde leven. Vooral gezond eten vind ik super belangrijk, genoeg groente, fruit, vezels en zuivel. Ik probeer vooral het ontbijt en tussendoortjes heel bewust te maken en te eten. Dus ik ging met mijn gezonde ideeën naar de biologische supermarkt. Wat voor anderen misschien heel normaal is, maar dit was mijn eerste keer. En ik wilde graag met heel wat dingen naar huis gaan. Want alles wat daar ligt lijkt goed voor je te zijn(en voor het milieu natuurlijk!).
Voor in de yoghurt kocht ik BIO Tarwezemelen (proef je niks van, kan ook in smoothies), zonnebloempitten (heel lekker in yoghurt, kwark of salade) en appelsap (maar vooral om het lieve flesje). Ik ben fan! Een volgend bezoekje gaat er zeker komen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten