donderdag 18 december 2014

Doei The little things. Hallo Edition22!

Om maar gewoon met de deur in huis te vallen (omdat dit helemaal hoort bij slecht-nieuws gesprekken, niet dat dit er een is. Ok.): er komt een einde aan The little things. Maaaaar, een nieuwe site is daarbij direct geboren: edition22.nl.

The little things ben ik in 2009 begonnen. Ja. 2009. Weet je hóé lang geleden? Ik schreef zo'n 250 blogs over fashion, interieur, muziek, films en een beetje over mezelf. Er zijn heel wat rubrieken gekomen en gegaan. Ook enorm veel lay-outs waarbij ongeveer alle kleuren van de regenboog voorbij zijn gekomen. En toen moest ik afstuderen. En veel werken. En verhuizen. En opnieuw veel studeren. En veel te druk zijn met 100 dingen tegelijk. Veel zin in The little things had ik eigenlijk niet echt meer. Schrijven daarentegen miste ik wel en toen ik werd gevraagd om gastblogger te worden voor Thestylebox (móóie blog!) kwam mijn zin om te bloggen weer helemaal terug.

Samen met een vriend ging ik aan de slag met een échte site. Als in- een mooie lay-out, een eigen domeinnaam en een nieuwe strategie. Tussendoor verhuisde ik ook nog even naar Groningen om daar een master te gaan doen. Daar ontmoette ik Joëlle, een creatieve voeding- en diëtiek student en zij wilde wel mee werken aan mijn nieuwe site. Hooray! De naam The little things en het gehele concept ben ik ontgroeid en mijn smaak ik ook aardig veranderd. Van véél kleur en vrolijkheid ben ik van design en zwart-wit gaan houden (ik ben nog steeds vrolijk hoor :)). Samen met Joëlle ben ik gaan nadenken wat ik wel wilde en daar is Edition22 uit voort gekomen. Mijn lieftallige zus Linda voegde zich bij mijn gastbloggers, wat ik super leuk vind. Linda is één van de grappigste schrijvers die ik ken.

Edition22 is dus mijn nieuwe plekje op deze online wereld en ik ben super trots en blij wat ik samen met Yoeri (websitebouwer), Joëlle (gastblogger food) en Linda (gastblogger lifestyle) al online heb staan. Nog even een mooie omschrijving van de site: 'Edition22 is een online magazine waar we schrijven over food, lifestyle, interieur en leuke hotspots. Wij houden van simpele recepten, simpel design, simpele interieurs en simpel leven.' 

Dus ik zeg: VOLG ONS! Natuurlijk op onze site: edition22.nl, maar ook op Instagram: @edition22nl, Facebook: facebook.com/edition22  en Pinterest: pinterest.com/edition22

THNX lieve, trouwe bezoekers van The little things voor alle leuke reacties. Ik zie jullie graag terug op edition22.nl!!

PS. Mocht je zin hebben om ook gastblogger te worden van Edition22, mail dan even naar: info@edition22.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten