maandag 10 oktober 2011

Top 5: Youtube talenten

Justin Bieber, Esmee Denters en  Cody Simpson. Alle drie zijn ze doorgebroken door filmpjes te posten op youtube. Elke dag proberen duizenden mensen hun voorbeeld te evenaren. Heel wat talentjes proberen hun muziek aan de man te brengen en op die manier een platencontract binnen te slepen. Tijd voor een top vijf Youtube talenten! 

1. Drey K- Price Tag
Dit is Andrey Kazak, maar hij noemt zichzelf ook wel Drey K. Deze 17 jarige Amerikaan zingt vooral R&B, Soul en Gospel. Het is apart om een jongen dit liedje te zien doen, maar ik vind dat hij dit best aardig doet! 



2. Naam onbekend- If I aint got you
Dan ben je even jong en dan kan je even goed zingen! Chapeau, little girl!

3. Karmin & Aston- Someone like you
Dit is sowieso al een super liedje. Deze uitvoering is daarbij ook nog eens heel mooi. Persoonlijk vind ik de stemmen heel goed bij elkaar klinken. Yes, I Like! 

4. Megan Nicole & Dave Days 
Deze twee hebben echt een hele leuke clip gemaakt. Ik vind hem echt geniaal!

5. Boyce Avenue & Tyler Ward 
Deze band timmert al heel wat jaartjes aan de youtube weg. Ze band bestaande uit drie broers begint al flink succesvol te worden. Zo touren zij heel de wereld door en zijn liedjes te koop via ITunes.  Door een kleine search op Wikipedia ben ik erachter gekomen dat deze beste mannen al twee albums hebben uitgebracht. Volgens mij moet het echte succes nog komen. Maar dat gaat zeker komen!
16 november staat deze band in de Melkweg, Amsterdam.

Wat is jouw top vijf?

Liefsx, 
Caroline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten