maandag 14 november 2011

Top 5- Artiesten coveren

In een vorige top 5 konden jullie al zien dat mensen over heel de wereld proberen om via youtube aan een platencontract te komen. Dit doen ze door liedjes van artiesten te coveren. Ook de artiesten coveren nummers van anderen. Zowel voor op hun album als in een concert of gewoon 'voor de leuk'. Ik heb de leukste vijf op een rijtje gezet!

1. John Legend- Rolling in the deep

Het is moeilijk om Adele te overtreffen. Dat lukt John dan ook net niet, maar het is wel heel goed!

2. Jamie Cullum- Don't stop the music
Ik ben totaal geen Rihanna fan, maar Jamie Cullum vind ik daarentegen subliem. Zo ook in het vertolken van dit nummer. Nice! 

3. Natasha Bedingfield- This love
Leuke versie van een leuk liedje! Doet ze toch maar weer even hè, die Natasha! 

4. The Saturdays- Beggin'
Dit vind ik echt een leuk liedje (oké, de tekst is misschien niet 'je van het') en the Saturdays maken er helemaal iets moois van! 'The Saturdays' is overigens een meidengroep uit Engeland, ze zijn (helaas) niet enorm bekend bij ons. 

5. Justin Timberlake & Matt Morris 
Dit nummer is uit ten treure gecoverd, maar dit vind ik persoonlijk een van de mooiere versies. Ik durf het haast niet te zeggen maar Matt is stiekem wel een betere zanger dan Justin. Justin heeft dan wel weer de looks. 

Welke versie vind jij mooier? Het origineel of de cover?

Liefsx
Caroline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten