vrijdag 9 december 2011

30 days-challenge #4

Je hebt het misschien al op verschillende blogs zien verschijnen: de '30 days- challenge. Ook ik ga deze challange aan! Vandaag dag #3: Je favoriete plek 


Pinned Image
De plek waar je altijd te ver het water in gaat waardoor je broek zeiknat is, het zand tussen je boterhammen zit en waar je zo ongelooflijk snel bruin (of verbrand) wordt. Juist: the beach. I just love it there! Heerlijk met de wind in je haren eindeloos over het strand struinen en in de zomer heerlijk zwemmen in de zee. Als ik me eens ga settelen dan wil ik ergens aan de kust gaan wonen. Ik zie het helemaal voor me: binnen tien minuutjes met de fiets op het strand waar ik dan mijn hond uitlaat(die neem ik pas als ik iemand heb gevonden die hem uitlaat) en zandkastelen bouwen met mijn kids. Nouja, voorlopig heb ik het ook wel naar mijn zin in mijn dorpje en zie ik uit naar een volgend dagje op het strand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten