maandag 9 april 2012

The little things #61

Everyone, I just got some amazing brand name purses,shoes,jewellery and a nice dress from here for CHEAP! If you buy, enter code:atPinterest to save http://www.superspringsales.com -   Bookfessions Blog! These are confessions and/or thoughts of a book lover, bibliophile, book addict, reader, lover of literature, nerd...call me what you will, but here they are.
Cedit
De mooiste dingen in het leven zijn toch wel de kleine dingen. Elke dag staat er iets kleins centraal wat je dag groots maakt. Vandaag: Beginnen in een nieuw boek! 


Een goed boek lezen, zouden we allemaal eens vaker moeten doen. Oké, laat ik voor mezelf spreken. Dat zou ik vaker moeten doen. Even in een ander wereldje zijn, heerlijk! En een gloednieuw boek is helemaal fijn. Een waar nog geen gebruikerssporen te vinden zijn. Ik geef toe, een écht oud boek heeft ook wel wat. Goed, ik moet snel weer een boek lezen! Iemand tips?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten