dinsdag 15 mei 2012

Creativiteit in mei

In de komende maanden raak je niet verveeld. Er is namelijk een overvloed aan leuke marken, workshopdagen en beurzen. Deze activiteiten worden in heel Nederland georganiseerd, dus je kunt al je lol op! Het lijkt me heel leuk om eens naar zo'n markt te gaan. Als het zo ver is, blog ik erover!
Pinned Image
Credit
Lenteflair Oldeberkoop- Friesland  
Deze Flair is opgedeeld in 4 verschillende thema's: Binnen & Buiten - Proeven & Beleven - Beauty & Fashion - Lifestyle & Trends. Er zullen verschillende demonstraties zijn, er worden workshops gegeven, er zijn activiteiten en muziek. Deze flair wordt tijdens het hemelvaartweekend gehouden(17 t/m 20 mei). Alle inkomsten gaan naar verschillende doelen. Dat is natuurlijk een extra motivatie om te gaan!

Echt waar Bazaar
Elke maand kun je genieten van een aanbod van design, ambacht, hergebruik, mode, vintage, eten, fairtrade, innovatie, duurzaamheid en meer. De eerstvolgende bazaar wordt gehouden op 2&3 juni.
Sunday market
Als een van de eerste woorden die ik vind op de website vind: Shop till you drop and get inspired…zijn, dan ben ik één en al aandacht. Deze markt komt elke maand terug. Het is een verzameling van mensen die eigengemaakte aan de man proberen te brengen.

Hip en handgemaakt
De naam zegt het al. Hippe, handgemaakte spulletjes worden verkocht op deze markt. Elke maand staat deze organisatie in een andere plaats. Kijk snel op de website om te kijken of ze bij jou in de buurt komen!

Kledingruil EYE CANDY
In mijn blog over de kledingcrisis schreef ik er ook al over. Deze kledingruil in Amsterdam is zeker een bezoekje waard. Zet 7 juli in je agenda!


Kijk op de 101woonideeën blog en op Sophie sweet vintage voor meer markten!

1 opmerking: