maandag 14 mei 2012

Monday Glory

Het is weer maandag! En na een paar weken post ik eindelijk weer een Monday Glory. De laatste weken heb ik maar weinig geblogd. Dit komt gewoon omdat ik even een blogdipje gehad. Gewoon even geen zin om artikelen te schrijven. Maar, dit soort dipjes zijn HEEL goed! Nu barst ik weer van de blog-energie en heb ik weer inspiratie op kunnen doen. Dit gaan jullie van de week terug zien(dat is het plan). 

De laatste weken heb ik dan niet niks gedaan. Mijn kast staat eindelijk in elkaar! Op een vrije zaterdagmiddag heb ik met slechts een schroevendraaier en een hamer dat ding in elkaar gepiept. Ook heb ik mijn muur eens beplakt met leukigheid, heb ik gordijnen en een lamp(alleen de fitting, maar toch) hangen. Ook ben ik begonnen op mijn nieuwe werk. Ik werk nu op de receptie van een camping en dat is LEUK! Verder was vorige week een Infini-week. De eerste kaartjes zijn de deur uit en nu zijn we heel hard bezig om onszelf te verbeteren(we waren niet zo heel erg tevreden). 

Naast al dit, kan ik eindelijk meer zeggen over de samenwerking met mijn zus! Ze heeft een weddingplanbureau en ik zit nu ook in dat bedrijf. We zijn bezig om het bedrijf opnieuw op te zetten en heel erg uit te breiden. Op het moment wordt er gewerkt aan onze website en schrijven we ons ondernemingsplan. Echt super tof om samen te werken met zuslief! Je hoort nog van ons! 

En ohja, ik ga ook nog naar school, zoek ik een stage en heb ik ook nog een sociaal leven. Drukke tijden dus. Ik ben in mijn element!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten