donderdag 17 mei 2012

Movie time | Like crazy

Vaak schrijf ik niet over films, maar deze movie is het de moeite waard. Ik kan wel schrijven over films als Dear John en The Vow (oelala, ik ga hem vrijdag in de bioscoop zien!), maar daar vind je al genoeg informatie van. Nee, ik schrijf over bijzondere, minder bekende films (althans dat denk ik). Een van mijn eerste blogs schreef ik over Never let me go. Vandaag vertel ik je wat meer over de film: Like crazy


De film gaat over Jacob, een Amerikaanse student en Anna een Britse. Zij studeert op dezelfde universiteit als Jacob. Ze worden hopeloos verliefd, maar natuurlijk moet zij terug naar Engeland. Tijd verstrijkt en de relatie is erg verwaterd door de afstand. Toch houden ze al die tijd contact. Zullen de twee in Amerika samen kunnen zijn? 
Ik geef toe, het verhaal is echt extreem cliché. Toch is deze film anders. Het is op een documentaire-achtige manier gefilmd en dat irriteert in het begin wel enigszins. Na een tijdje ben je er aan gewend en dan ga je langzaam van de film houden. Echt. 

De acteurs kwamen mij niet erg bekend voor. Jacob wordt gespeeld door Anton Yelchin en Anna door Felicity Jones. Ik kom er net achter dat zij in Charlet girl speelt(nog nooit gezien, is het de moeite waard?). Ook speelt er nog een Charlie Bewley in die bekend is van de Twilight films. 

Dus, heb je zin in een makkelijk kijkende film met toch een beetje kwaliteit? Dan moet je zeker deze film kijken! Ken jij de film al? Wat vind je?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd. Deze ga ik op mijn 'must see' lijstje zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken deze film niet maar zoals je het omschrijft klinkt hij wel erg fijn! Ga het onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen