vrijdag 29 maart 2013

My life lately

Oké, oké: Ik ben terug! Ik kan het niet meer stoppen, mijn enthousiasme is er weer helemaal. Van mezelf mag ik niet hele plannen gaan bedenken voor The little things, totdat mijn tentamens voorbij zijn. Ja, ik weet het. Ik heb de layout veranderd. Ik schrijf nu een blog. Nee, ik heb geen last van ontwijkend studiegedrag. Voor het verbeteren van mijn blog heb ik een poll geplaatst op facebook, vul hem in! Voor nu heb ik een aantal foto's verzameld die ik de laatste tijd op Instagram zette om jullie een beetje te updaten. Enjoy!

afscheidscadeautjes stage | ik hou van Bagels &Beans | ja, echt | nieuwe job bij Studio1: ik ga de PR doen, word leuk | dagje strand! | steeds meer en vaker dingen bakken- love | 17 maart liet ik me dopen, was zo mooi! Dit was mijn dooptekst | friends is my best friend | een avondje foto's maken in garage met alleen maar van die mooie Volkswagenbusjes- die fotografiecursus kan zo leuk zijn!| studeren bij Bagels &Beans | love the beach | lunch | starbucks | eindelijk het kaartenrekje van de Hema, dikke like | mijn expositiefoto van cursus | ik hou van de Heide, leuk om daar foto's te maken! 

Volg me voor meer foto's op Instagram & vergeet de poll niet in te vullen op facebook

Ik wil graag collage's maken waar je op de foto's kan klikken en dat hij dan groot wordt(en andere dynamische dingen)- weet iemand hier iets voor? 

2 opmerkingen:

  1. nee helaas, ik ken er alleen wordpress plugins voor :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer terug bent, ik heb je posts gemist. Ik ben echt DOL op volkswagenbusjes en het is mijn droom om er later een te kopen. En ik sluit me helemaal aan bij jouw mening over Bagels&Beans, ik hou er van. Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn vriend bonnen voor Bagels&Beans, dus vorige week zijn we uitgebreid gaan lunchen. De ijskoffie daar is echt goddelijk, maar de thee.. Normaal neem ik altijd groene thee, maar ik had zin in iets anders en het was heeeerlijk :)

    Liefs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen