maandag 12 maart 2012

Winactie #2

Vandaag 23:59 sluit de eerste winactie van The little things. Je maakt nu dus nog kans op een Bol.com bon t.w.v. €10,-! En daar kun je hele leuke dingen van kopen! Ik mijn mijn favorieten op een rijtje gezet.



1. En dan nog iets van Paulien Cornellise. Dit is het vervolg op Taal is zeg maar echt mijn ding. Ik heb het eerste boek in mijn boekenkast staan en ik vind het een hilarisch boek. Kan niet wachten om dit deel ook te bemachtigen!

2. One line a day. Het lijkt me heerlijk om zo'n boekje bij te houden. Gewoon elke dag een zin opschrijven hoe de dag was. 


3. Als nieuw. Ik had nog nooit gehoord van dit boek, maar het ziet er goed uit! Mooie interieur plaatjes om veel inspiratie op te doen!


4. Dit boek lijkt me helemaal leuk en handig:  Do It Gorgeously: How To Make Less Toxic, Less Expensive, And More Beautiful Products. Een boek over hoe je producten die je normaal koopt zelf kunt maken.

5. Naast heel veel leuke boeken kun je natuurlijk ook cd's kopen. Ik schreef ooit dat ik fan ben van Naturally 7. Ik heb ondertussen een cd van hen, maar Wall of sound staat ook nog op mijn lijstje!

Wat zou jij bestellen met de bon?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb "En dan nog iets" pas gekocht en hij is leuk! Inderdaad een echte aanrader als je ook gelachen hebt om "Taal is zeg maar echt mijn ding". ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend hoor..
    Wie zou toch winnen?

    BeantwoordenVerwijderen